Prekių grąžinimas ir keitimas
1. Prekių pristatymas
1.1. Prekės pristatomos per „Omniva“ arba „LP Express“ paštomatus.
1.2. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti prekes per 1–3 darbo dienas ir pristatyti jas Pirkėjui per 1–3 darbo dienas po išsiuntimo. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Pristatymas nėra įskaičiuotos į prekės kainą, siuntimo išlaidas nustato Pardavėjas:
1.5.1. “Omniva” paštomatu taikomas 2,80 Eur mokestis (išskyrus Kuršių Neriją).
1.5.2. „LP Express“ paštomatu taikomas 2,80 Eur mokestis (išskyrus Kuršių Neriją).
1.5.3. Siuntimas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 35 Eur.
1.6. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, „Vaikystės ritmu“ turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
2. Prekių kokybės garantija
2.1. Visos prekės, parduodamos „Vaikystės ritmu“ internetinėje parduotuvėje, yra laikomos optimalioje temperatūroje, apsaugotos nuo tiesioginių saulės spindulių. Kiekviena mūsų išsiunčiama knygelė yra išoriškai patikrinama siuntos paruošimo proceso metu.
2.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
2.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.
3. Prekių grąžinimas ir keitimas
3.1. Remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ (Civilinio kodekso 6.22810 straipsnis), knygos ir kiti leidiniai yra negrąžintinos prekės, todėl kokybiškos prekės atgal nepriimamos ir nekeičiamos.
3.2. Grąžintinos yra tik nekokybiškos ar brokuotos knygos (jei neužsakėte būtent tokių knygų).
3.2.1. Knyga nėra laikoma nekokybiška preke, jeigu ant jos galima pastebėti smulkių transportavimo, pakavimo ar saugojimo metu atsiradusių defektų, dažnai pastebimų ir įprastuose knygynuose parduodamose knygose (pvz. nežymūs įbrėžimai viršelyje ar jo folijoje, nežymus popieriaus spalvos pakeitimas vienoje iš išorinių briaunų ar pan.).
3.2.2. Nekokybiška preke yra laikoma knyga su pažeistu viršeliu ar vidiniais puslapiais; knyga su sulankstytais ar įspaustais kampais; knyga, kurioje vidiniai puslapiai išdėstyti neteisinga tvarka.
3.3. Pirkėjui gavus brokuotą, pažeistą ar apgadintą prekę, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją nedelsiant (ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) nuo prekės pristatymo dienos el. paštu info@vaikystesritmu.lt, laiško pavadinimo eilutėje nurodydami savo prekių užsakymo numerį ir prierašą „Nekokybiška prekė“. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite broko pobūdį (pvz., trūksta dalies knygos puslapių). Pardavėjas įsipareigoja per 3 darbo dienas informuoti Pirkėją dėl prekių grąžinimo eigos.
3.4. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų įvertinti galimai brokuotą, pažeistą ar apgadintą prekę. Jei prekė bus įvertinta kaip brokuota, pažeista ar apgadinta, Pardavėjas prekę pakeis nauja.
3.5. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 3.2.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar brokuota, pažeista, sugadinta prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas negali gražinti analogiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
3.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
3.7. Jei užsakydami prekes padarėte klaidą (pvz., užsakėte kitą knygą panašiu pavadinimu).
3.7.1. Jeigu klaidą pastebėjote prieš tai, kai gavote laišką, patvirtinantį apie tai, kad Jūsų siunta išsiųsta iš mūsų sandėlio (tai gali užtrukti nuo kelių valandų iki kelių dienų, jeigu užsakėte nedarbo dienomis), nedelsdami informuokite apie tai, kad norite pakeisti/atšaukti užsakymą el. paštu info@vaikystesritmu.lt. Laiško pavadinimo eilutėje nurodykite savo užsakymo numerį ir prierašą „Klaidingas užsakymas“.
3.7.2. Tuo atveju, jeigu klaidą pastebėjote vėliau, žr. 3.2 punktą.